본문 바로가기

k pop

방탄 뷔가 NG냈을때 보이는 행동 What BTS V looks like when he makes an NG.

방탄소년단 뷔가

 

광고 촬영 현장에서 NG 냈을 때 보이는 행동과 분위기

 

 

1. 갑자기 벽에 가서 머리 쿵ㅋㅋㅋㅋㅋ

1. Suddenly, I went to the wall and my head was thumped.

2. 눈 감고 물마시고 심호흡ㅋㅋㅋㅋㅋ

2. Close your eyes, drink water, and take a deep breath.

3. 칭찬은 필수^^ (박수)(박수)(박수)

3. Praise is a must-have ^^ (Applause) (Applause

4. 눈치도 살짝 봄ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

"굉장히 뿌듯...함니다. 다시할게요 (머쓱)"

4. He's a bit tactful. LOL. LOL.



"I'm so proud of myself.Hamney, I'll do it again.

"죄삼다.... 다시 할게요."

(입꾹꾹)

"I'm sorry… I'll do it again." 

(Holding mouth)

뷔 NG나면 옆에서

멤버들이 부둥부둥하면서 달래줌ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

 

NG나도 멤버들이랑 스탭들 막 웃고

현장 분위기 되게 좋더라ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

If V gets NG, he'll be next to me. 

The members were flustered and comforted.





NG members and staff laughed a lot.

The atmosphere at the scene was really nice.

얼굴은 초초초냉미남같이 생겨가지고는

본체는 곰도리인거 너무 치이는 부분ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

 

말랑말랑 ㄱㅇㅇ

His face looks like a super-cool guy. 

The main body is a bear. The part that gets hit too hard.



Soft and soft

 

https://jamongpick.com/43/15498

 

https://jamongpick.com/43/15498

 

jamongpick.com

#단기다이어트 #뱃살빼는법 #2주다이어트 #이태란다이어트효과